1 Temmuz 2011 Cuma

Blog mu açsam düşüncesi

 Yaklaşık 3 yıldır ara ara kendime soruyorum;
İlk Blog Resmi Çalışmam
Blog mu açsam?
3 yıl önce: Süper fikir la ben bunu bir araştırayım.
2 yıl önce: Şu sınavlar bitsin bak ne bloglar açacağım.
1 yıl önce: Hadi açayım artık, derken kapı çaldı bak. Neyse bir ara açarım bloğu.
6 ay önce: Ne kadar amele varsa hepsi blog açmış, bir benim yok ha.
3 ay önce: Ulan bu sefer açmasam bilgisayarım bozulsun emi.(o gün bilgisayarım bozuldu)
Bugün: Bu saatten sonra açsam ne işime yarayacak ki. Geçti o moda. Ayrıca kimse açıp blog okumuyor.(Blogu açtım.)

Bugünden itibaren bloğım ile ilgili planım sırasıyla şöyledir:
1) Saatlerce bloğun tasarımı ile uğraş, didin.(yok yazı tipi comic mi olsun efendim verdana mı olsun. arka plan rengim erguvan mı olsun,türkuaz mı olsun) en sonunda hiç bir şey yapmadan standart şekliyle bırak.
2) İlk birkaç gün, heyecanla yazılar yaz. birsürü yaz. ince ince düşün. özene özene yaz. Sonra hevesini kaçır birdaha uğrama buraya, oluruna bırak. kafana eserse yılda bir saçma sapan bişeyler yaz.
3) Yıllar sonra yazdıklarını oku, beğenme, geçmişinden utan, bunları ben yazmış olamam de.
4) Blogu kapat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...